В ряду провідних факторів, які унеможливлюють вихід із затяжної системної
кризи є один з наслідків пограбування держави, а саме
– страх, породжений шаткістю правового становища грабіжників.
Злочинці від вседозволеності і
безкарності в ражі грабежу так наслідили нелегітимністю «приватизації», що це можна кваліфікувати, як злочинне привласнення
народного добра, що дає нам достатньо правових підстав до повернення в правове
поле і конфіскації награбованого.
Грабіжники, усвідомлюючи себе злочинцями,
через страх втрати награбованого в результаті конфіскації, реприватизації,
націоналізації, помсти – не вкладають капітал в розвиток української економіки.
Цим людям страшно жити в пограбованій країні, тому вони вивозять за кордон награбовані капітали, щоб жити в благополучних державах за рахунок депозитів, або інвестицій в чужу економіку − де гарантовано матимуть джерело добробуту, захист і спокій.
Цим людям страшно жити в пограбованій країні, тому вони вивозять за кордон награбовані капітали, щоб жити в благополучних державах за рахунок депозитів, або інвестицій в чужу економіку − де гарантовано матимуть джерело добробуту, захист і спокій.
Як
злочинець-комірник, щоб уникнути кримінальної кари за крадіжку, підпалює
комору,− так олігархат, незалежно від «північно-східної», чи «західної»
орієнтації, свідомо здійснює повне знищення залишків нашої економіки і, як
наслідок, здійснює ліквідацію нашої державності, щоб убезпечити свій
нелегітимно нажитий капітал від загрози націоналізації.
Немає держави – немає її ні як позивача, ні як відповідача.
А бездержавний народ – безправне, безпорадне стадо рабів.
Немає держави – немає її ні як позивача, ні як відповідача.
А бездержавний народ – безправне, безпорадне стадо рабів.
У випадку досить широкої амністії нелегітимних надбань –
у нас відкриються умови для внутрішніх інвестицій і розвитку економіки
вітчизняним великим бізнесом. Закордонні інвестиції – це одна із форм
колонізації. Ми маємо запобігти «рокіровці» вітчизняних і зарубіжних капіталів
і зберегти суверенітет держави.
Краща перемога із потенційного ворога зробити друга і
отримати сприятливі умови для розвитку, ніж з потенційного друга зробити ворога
– і отримати криваву війну, як це нам уже влаштували єфремови-януковичі та як
на одному з ток-шоу нам громадянську війну, як невідворотну, вже «передбачив»
О. Вілкул (не треба бути Вангою, щоб «уясновидіти» те, що самі вже намагаються
розпалити нам на сході країни).
На
початковому етапі, в межах, що не суперечать новій державній системі − ми
пропонуємо амністію і державний захист статкам, багатих людей, здобутим без
тяжких злочинів. В перехідний період ці статки мають використовуватися
власниками за державним замовленням на виконання програми відродження економіки
і соціальної інфраструктури країни. Капітали мають бути повернені з офшорів на
батьківщину і вкладені за держзамовленням в національну економіку з
легітимізацією, збереженням і захистом їх за чинним власником. В протилежному
випадку – міжнародне переслідування, суди, втрата всього і тюрма.
Ці
умови вже прописані в перехідних положеннях до 6-ї
редакції проекту Народної Конституції.
Для
того, щоб наш рух міг досягти своєї мети безкровно – ми пропонуємо систему
влади, яка прийнятна для всіх притомних прошарків суспільства, − це система
національного солідаризму, за якою живе вся західна Європа.
В ній мирно співіснують на благо всім капіталізм і соціалізм. В державі солідаризму можна все, крім злочину. В справи чесних, совісних людей держава не втручається, злочинцям же вона відбиває руки.
В ній мирно співіснують на благо всім капіталізм і соціалізм. В державі солідаризму можна все, крім злочину. В справи чесних, совісних людей держава не втручається, злочинцям же вона відбиває руки.
Член
Ради Конгресу Громадських Обʼєднань України Володимир Степаненко.
Витяг з 6-ї редакції
проекту Народної Конституції УНР для обговорення:
проекту Народної Конституції УНР для обговорення:
35.7. Перехідні положення до розділу 2 (Константи
2.7-2.9):
Запобігаючи подальшому нарощуванню антагоністичних
протистоянь в суспільстві, які можуть привести до силового
вирішення штучно створених соціальних проблем
що, в свою чергу, може потягти втрату державного суверенітету і державності, посилення чергового геноциду українців, розчленування і колонізацію нашої території недружніми державами,
що, в свою чергу, може потягти втрату державного суверенітету і державності, посилення чергового геноциду українців, розчленування і колонізацію нашої території недружніми державами,
Ми, Український народ, обʼявляємо амністію значній частині
злочинно набутої загальнонародної власності, її легітимізації і державного
захисту на умовах:
1) землі сільськогосподарського призначення, набуті за
борговими розписками власників паїв формально повертаються в конституційну
виключну (невідчужувану) загальнонародну власність і оформляються в довічну
оренду чинним фіктивним власникам – громадянам України з правом успадкування їх
нащадками;
2) залізниці не підлягають приватизації;
3) електрогенеруючі підприємства і електророзподільчі
мережі безумовно повертаються в загальнонародну власність;
4) приватизовані газодобувні на нафтодобувні підприємства
− переглядаються умови приватизації і приймаються рішення про умови
реприватизації, чи легітимізації;
5) газорозподільчі мережі безумовно повертаються в загальнонародну
і комунальну власність;
6) Шахти, карʼєри – переглядаються умови приватизації і
приймаються рішення про умови реприватизації, чи легітимізації;
7) кораблі цивільного призначення − переглядаються умови
приватизації і приймаються рішення про умови реприватизації, чи легітимізації;
8) підприємства базових галузей економіки стратегічного
значення − переглядаються умови приватизації і приймаються рішення про умови
реприватизації, чи легітимізації;
9) діючі нові виробничі підприємства всіх галузей
економіки, а також капітали, повернені з-за кордону і вкладені у відповідності
з державним замовленням − підлягають безумовній легалізації і державному
захисту.
10) Список підприємств, що підлягають амністії може бути
поповнений за ініціативою будь-якої із сторін.
11) Узгодження і виконання умов
пропонованих перехідних положень мають бути здійснені на протязі 2 (двох)
років. Після вичерпання вказаного терміну розпочинається міжнародне кримінальне
переслідування злочинців, винних у незаконному привласненні народних багатств і
неповерненню їх народу України.
Редактор проекту НК УНР Володимир Степаненко.
Немає коментарів:
Дописати коментар